Friday, April 15, 2011

My 1st Yoga Class

nama je member fitness club tapi tak penah lagi nak pegi kelas2 senaman dia.. tak tau la kenapa.. takut ke? aku pun xpasti.. tapi selalunya sebab tak sempat nak pegi.. bile pegi, class mesti dah start.. tapi aku rasa sebab utama ialah sebab tak de teman kot.. jadi tak bersemangat nak pegi.. =(

so baru2 ni motivate kan la diri sendiri... pegi gym... and pegi my 1st yoga class... yay!

tapi nak dijadikan cite, aku dengan bengongnye pegi kelas yoga yang advance... sape suruh tak check schedule dlu kan.. selepas satu jam bertekun tiru gaya instruktor yoga tu buat segala macam pose, badan aku sengal2 sampai lah ke hari ni... hahaha

tapi serius wey.. yoga siap ada pumping tau.. tak penah lak aku tau... aku yang slalu fail pumping ni terpaksa la ikut je sebab sume org buat kan... sampai mengigil2 la badan masa buat tu... haha

tapi yang peliknya, dalam sakit2 tu, ko akan rasa relaxx sangat.... calm je.. memang lupa la kejap masalah2 kan.. memang terasa nak pegi lagi... =)


jadi kalo stress2 kan memang digalakkan pegi... pasni nak cuba kelas balancing and pilates la plak... heeee looking forward to it =D

1 comment: