Sunday, February 13, 2011

Akhirnya... Macarooonnnnnsss!!

Hari tu aku baru je search tempat2 yang jual macarons selain daripada Empire Gallery.. teringin plak nak makan.. hihi

tibe tibeeee..... tadaaaa.....




macam tau2 je aku mencari kan... hahaha.. kira murah la ni... RM 1 untuk sekeping.. masa aku beli kat Empire tu, RM 2 utk sekeping....

Jadi tanpa melengah kan masa lagi, aku trus klik BUY.. siap beli 2 set lagi..



bila dah purchase, baru laaa terpikir untuk tengok location kedai tu.... sekaliii kat Klang daaa... aku mane la tau jalan kat situ... nasibbb dia boleh deliver kat subang.. aisyoooo kalo x, burn saja duit kuuu... huhu

ingat kan blh trus amik.. sekali owner dia kata lepas 17th Feb.. siap ada tulis lagi kat article tuu.. haha tu la.. taknak baca duluu.. excited sangat...

cepat2 beli tauu... tinggal SATU HARI je lagi promotion dia!! :)

x sabar tunggu 17 haribulann ni!!! ohhh macarooonnnnssss.......... :D

No comments:

Post a Comment