Tuesday, February 8, 2011

Ikan Bilis Tamban & Telur Dadar

awal pagi tadi sebelum pegi keje, aku bawa bekal pegi office.. masak sendiri tau.. percaya tak percaya tak? :D

semangat nak masak sebab jumpa ikan bilis tamban kat pasar malam isnin tu.. jadi bangun la subuh2 masak untuk bawa bekal sendiri.. ikan bilis tamban masak kicap cili api ngan telur dadar... fuhhhh sedap... walaupun ikan dia liat, tapi kuah dia tetap menjilat jari.. ni first time aku masak ikan bilis tamban... ikan dia GI-NORMOUS (gigantic enormous).. faham tak? suka2 hati aku kan nak create word sendiri.. hehe maksudnya besar teramat.. actually takde la besar sangat.. tapi kalo compare ngan ikan bilis, memang amat besar..



saje je search gambar close-up... nak bagi nampak besar.. haha

anyway, resipi adalah kepunyaan Kak Maslinahhhh... akak yang sama ofis ngan aku.. time kasih akakk.. sayang akak! nanti ajar saya masak lagi ye... :D

No comments:

Post a Comment