Monday, February 7, 2011

kenapa wiper kete terangkat???

Benda yang sangat pelik berlaku kat aku hari ni... cite dia camni.. aku pegi pasar malam ngn faiz td... hari ni bawa kete myvi sebab xde orang guna.. macam biasa, aku park kete kat tepi2 kedai bandar baru tu...

ada la dalam 30 minit kami membeli belah kat pasar tu (bunyi macam banyak kan, padahal sket je).. masa nak balik tu, bila sampai je kat kete, tengok2 SUME wiper kete myvi TERANGKAT!! ala... macam baru lepas basuh kete, nak kering kan wiper, kte angkat dia kan... haa... macam tu la...

sangat2 pelik okay.. scary pun ada.. sebab seingat aku takde plak aku angkat tadi.. faiz pun berkerut2 dahi macam aku... mula la fikir macam2.. takut2 ada orang pecah cermin kete, curi barang dalam kete.. sebab faiz penah kena... tapi bila check2 takde plak barang hilang..

aku sampai terfikir, ada orang 'marking' ke kete aku untuk dirompak nanti? waduhhhhh tak senang duduk tau macam ni... nasib aku pegi pasar kejap je..

ada sape2 tau ke apa maksud kejadian ni? hmmm......

2 comments:

  1. ..the moral of d story...JANGAN PASANG WIPER PADA MYVI.

    ReplyDelete
  2. haa... takyah pasang cermin kete la cmtu.. kalo hujan, pakai je goggles.. :D

    ReplyDelete